miercuri, 14 septembrie 2011

Minutul meu de neliniste

Ma intreb unde sunt (ipotetic vorbind ce dracu), aici se abereaza.De aia suntem departe de casa, pentru ca ne pasa in masura in care ne afecteaza lucrurile din noi...stai putin...care noi? sunt eu si tu , eu ma uit la baloane tu te uiti la plaja, albastrica nu de mult se uita la turnul eiffel. Screw problems...departarea ne apropie in masura in care ne face sa uitam.

Dar uitam? Eu uit, recunosc, sau poate nu uit doar sunt prea prinsa de prezent.In minutul meu de neliniste ma gandesc.atat...nu stiu la ce ma gandesc ca de multe ori gandurile mele se gandesc si ele..e haos si ce`mi place.si tie iti place stiu asta...de aia ma iubesti si de aia te iubesc...noi doua sau trei, sau patru daca il numar si pe guster nu avem nevoie unul de altul decat asa...la povesti.

Toate problemele si fericirile ni le facem singuri.lucrurile decente care ni se intampla nu le analizeaza ceilalti..doar tu pentru tine si eu pentru mine.E suficient dar e bine sa poti povesti undeva sau cuiva despre nimicuri.

Eu sunt aici...acelasi copil imatur emotional :) recunosc ca nu am mai avut de mult un minut al meu de neliniste.De ceva vreme s-a schimbat totul cu mine, si poate m`am schimbat si eu..asta ai sa`mi zici tu la un ceai de iasomie, sau poate la o tigara pe un palier infect de camin studentesc.

Zambesc, ma intreb unde sunt acum? (din nou ipotetic vorbind)

Sunt mai la dreapta?mai la stanga? Am ramas verticala?

Probabil am ramas verticala sau poate m`am indreptat incet incet din cauza schimbarilor.Am ramas vesela...restul nu mai conteaza.Inca stiu sa zambesc si sa ma bucur.Tot timpul am stiut sa savurez viata cu putin ori cu mult...am plans si am suferit in aceeasi masura in care am ras in hohote ori am zambit strengareste.

M`am strambat aiurea la oamenii dragi la fel cum am privit tamp toti idiotii care incercau sa straluceasca.Am dansat si am baut cu aceeasi masura cu care am invatat pentru scoala ori cu care am stat si am luat decizii importante.Am cantat pana am ragusit la fel cum am tacut de fiecare data cand nu am avut nimic de spus.Am iubit si am urat in aceeasi masura in care am fost sau nu iubita/urata.

Mi-am bautut joc ori m`am atasat la fel cum am fost judecata si alungata.Am alungat si eu la randul meu la fel cum am impartit perna si cafeaua de dimineata.

Am fost si plangacioasa si morocanoasa si trista si incapatanata si aroganta si emotiva.Am trantit usi, am spart pahare, am urlat , am lovit la fel cum am deschis bratele pentru o imbratisare sincera.

Am sarutat cu ochii inchisi, am tremurat din toate incheieturile, am simtit caldura in palme, m`am jucat cu parul altora, m`am alintat , am sarit si dansat pe strada , am mers de mana .Toate in aceeasi masura in care am jucat teatru, am mimat, am evitat, am refuzat , am ridicat spranceana ori am inchis usa cu cheia la plecare.

Mi`am bagat pula de atatea ori la fel cum am sperat la minuni.

Morala?! multe din lucrurile care ma definesc o sa fie prezente in mine tot timpul, de unele am scapat, altele o sa mai apara ori o sa dispara.


Tu unde esti?


Ma lamenteaza zgomote amestecate cu rasul ultimei tigari aprinse.Noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu